Svenglish: en raketstart!

Det var meningen att jag skulle flytta in hos mitt första "Svenglish-studieobjekt" igår på själva 30-årsdagen men min kompis gav mig en natt på Hotel Pelirocco i födelsedagspresent så jag checkade in i Sputnik-rummet och firade genom att dricka cocktails med ett gäng vänner i baren.


Så det blev en födelsedagsfest/avskedsfest trots allt ... Min finfina vän "syster" Jo skickade mig en klänning i present så jag var ju tvungen att fira haha.

I morse checkade jag ut ur mitt rymdskepssrum och tog bussen till Preston Park-området där jag ska bo den här veckan och följa en snart 50-årig engelsk kvinnas vardag. Fortsättning följer!

Kommentarer
Postat av: Sara Starkström

Åh vad spännande! Nu börjar det! :D

2012-02-28 @ 17:16:52
URL: http://finest.se/gamegirl
Postat av: Sara Starkström

Länka till andra bloggen i varje inlägg! Hörrö!

2012-02-28 @ 17:17:41
URL: http://finest.se/gamegirl
Postat av: Sara

"raketstart" ahahaha!

2012-03-01 @ 08:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0