dbug

Vill du bli nästa app-miljonär? Reklamen jag såg överallt när jag var i Sverige fastnade i mitt huvud även om jag knappt vet vad en app är ... Jag har fortfarande en numera gammaldags telefon som bara är en telefon. Inte en kamera. Inte en dator. Kan inte ta emot bilder. Jag vill ha det så. Blir stressad av all teknologi ...

Mitt ex Sky som gjorde min hemsida är en app-expert och har gjort sin egen app som heter dbug. Man kan köpa den på the app store. Appen är användbar om man håller på med programering eller är allmänt intresserad av hur koder ser ut på hemsidor. För mig är det ett helt annat språk men jag fascineras av folk som kodar. Lite som att försöka pussla ihop ord till en roman ... Sky blir jätteglad om ni klickar på länkarna till hans dbug. Kanske blir han nästa appmiljonär ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0