Dubbelt upp!



Jag spenderade helgen hos min kompis Laura i Edinburgh
och firade
a) att jag har skrivit klart och skickat iväg Replacing Angel till agenter
b) min 28e födelsedag

Vi drack absint på en pub som heter The Black Rose.
Inte bara för att absint är en vacker dryck
utanför att en av mina karaktärer dricker absint ...

Laura var en bra person att fira med eftersom hon också skriver och
är en av mina trogna kritiker.

Vi festade inte loss hela helgen dock ...
Vi botade bakfyllan med en snöig promenad i The Pentland Hills utanför stan,
men i själva Edinburgh fanns det inte ett snökorn.




TUSEN TACK FÖR ALLA GRATULATIONER VIA POST, EMAIL, FACEBOOK, TEXT M.M.
JAG ÄR GLAD ATT HA SÅ MÅNGA FINA VÄNNER OCH SLÄKTINGAR!

Kommentarer
Postat av: sara

vad härligt att du fick komma iväg på en sådan fin resa och fira födelsedag för dig och RA!

2010-03-04 @ 01:37:02
Postat av: Sandra Lang

Vad fina i är på bilden! Stor grattiskram i efterskott!

2010-03-05 @ 18:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0