Helgen i bilder



det var svårt att hitta en pub där de INTE visade fotboll ...
men ett säkert kort var goth-puben Caroline of Brunswick



redo för pyjamas-party!
en speciell tillställning med novelluppläsningar, filmvisning och gratis glass vid midnatt



skådisen Gareth Brierly (även han i pyjamas) läste upp min novell
RELAX JOHNNY-BOY HAVE SOME FUN, som handlar om en kille som inte har så kul när han besöker Stonehenge på sommarsolståndet



jag uppträder med min poesi på en söndagseftermiddags-tillställning på en pub
till min förvåning fanns även en annan svensk på programmet: Andreas Grant



jag hade sällskap på puben, pyjamas-partajet och poesiuppläsningen.
fint sällskap från Malmberget.
kompositören Mattias Kalander som jag har känt på internet i 11 år (!)
kom och hälsade på. det var första gången vi träffades i verkligheten!


Kommentarer
Postat av: SvintoSara

Åh det låter helhärligt! Hade också velat vara där! Måste fan komma till dig snart, när var jag hos dig senast? 2006? 2007?

2010-06-23 @ 17:22:47
Postat av: Sara

jag är klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!



tack för all hjälp finaste bästaste underbaraste!

2010-06-24 @ 04:55:14
Postat av: Sara

Vad fin du är som zebra förresten ;o)

2010-06-24 @ 23:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0