Ett ärligt 2010



Jag tillbringade sista kvällen 2009 i en stuga på landet utanför Brighton i goda vänners sällskap.
Och första dagen 2010 tog jag en promenad på The South Downs, som det kulliga landskapet kallas. Jag funderade på vad jag vill uppnå det här året.

*Jag tänker vara ärlig både mot mig själv och andra människor

*Jag tänker lita på och följa min intuition och magkänsla

Det stora övergripande målet är så klart att färdigställa min roman Replacing Angel och skicka iväg till agenter och hitta ett förlag som vill ge ut den. Har tänkt att åka iväg en helg i början på februari och avsluta detta projekt.

Gott Nytt År alla läsare - låt oss göra 2010 till ett bra år!

Kommentarer
Postat av: Svinto!

Absolut! Spännande!

2010-01-04 @ 01:58:18
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: Svinto

Läs Mooon Palace av Paul Auster. Jag lovar du kommer gilla den!

2010-01-04 @ 17:59:56
URL: http://svintosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0