Förlossningsdepression



Jag är hemma från jobbet idag.
Kunde knappt sova på hela natten
pga magont och illamående.
Jag önskar att jag kunde spy
så att det blev bättre.
Det enda jag vill äta är glass.

På vägen till närmaste glassförsäljare (Co-op)
stannade jag vid postkontoret och skickade iväg REPLACING ANGEL.

Kanske att jag känner mig konstig för att jag lider av förlossningsdepression.
Jag är inte längre kapabel att ta hand om min bok-bebis.
Barnflicke-agenterna får göra det åt mig tills jag mår bättre.
Och de kommer också låta mig veta om allt är som det ska med min bok-flicka.
Kanske behöver hon gå igenom en till hälsokontroll. Eller så säger de att hon är helt perfekt
och är redo att möta resten av världen ...
Men jag hoppas det dröjer ett tag. En månad eller två. Jag har saker att göra.
Gå till frissan t ex.

p.s. postkontoret på bilden har inget att göra med mitt lokala postkontor. d.s.

Kommentarer
Postat av: Sara

"p.s. postkontoret på bilden har inget att göra med mitt lokala postkontor. d.s."



hahahaha :o)



Ta det lugnt nu bara. Flickan står redan på egna ben. Det har hon alltid gjort :o) KRAM!

2010-02-17 @ 22:45:16
Postat av: annalivet

All lycka och all framgång! Du är modig du. Hoppas illamåendet släppt taget om dig vännen. K R A M

2010-02-22 @ 22:40:09
URL: http://annalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0