Snö & Grit Lit



Brighton kan inte hantera snö

Skulle träffa en agent igår
men han ställde in vårt möte
för att hans barns skola var stängd

I torsdags stängde bibblan vid 3
för att värmesystemet kollapsade

Bussarna slutade gå vid 9 på kvällen igår
men strax efter midnatt
var all snön borta

Konstigt nog blev inte Grit Lit inställt
Grit Lit är en litterär kväll
där främst romanförfattare läser från sina alster
Jag läste en novell som heter Suicidal Girlfriends
som jag inspirerades att skriva
efter att jag träffade en kille som sa
att jag påminde honom om hans ex som begått självmord ...

Mer om Grit Lit här

Det är en lättnad att snön är borta
Brighton är Brighton igen
Lukten av hav försvann på nåt vis när snön föll



Kommentarer
Postat av: malin costa brava

Nice ide. Tror inte det finns i Spanien... Hmmm.. Kul grej, jagbrukr läsa högt av mina erotiska noveller på tjejmiddgar haha

2010-12-06 @ 15:30:53
URL: http://malinrocaahlgren.blogspot.com
Postat av: SvintoSara

Gillar dina foton mycket! Och snö är livsfarligt! London stängde ner alla flygplatser tidigare i höstas för att det kommit lite lite snö, så mina vänner kunde inte komma hem från långväga färd, fick åka över Amsterdam elelr vad det var. Hahahahaha

2011-01-13 @ 17:22:31
URL: http://thegamegirl.blogg.se/
Postat av: Henningtilde

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2012-02-08 @ 08:38:05
URL: http://henningtilde.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0