Moskito och jordglobar

I måndags var jag i Köpenhamn och hälsade på mitt danska förlag, Moskito. Hämtade även upp mina 15 fri-ex som jag ska försöka kränga till alla danska människor jag känner. Typ en ...

Efter vegetarisk lunch frågade förläggaren om jag ville se något av Köpenhamn. Det ville jag. Jag ville se Christiania ... Och det fick jag. Tyvärr var det fotoförbud inne i själva byn ... så här kommer ett par andra bilder istället:

KLICKA PÅ BILDERNA SÅ BLIR DE STORA SOM HUS


Utanför dörren till förlaget ...

och så här såg det ut på insidan:



Förläggare Torben med sin skivsamling

Tyvärr blev det inga intervjuer med danska tidningar
eftersom de inte är så intresserade av svenska författare.
Om man inte heter typ Camilla Läckberg då ...
Förhoppningsvis blir det lite recensioner i alla fall
när boken officiellt släpps 29 September.

I lördags var jag också i Köpenhamn.
Av annan anledning.
Syster Jo fyllde 30.



Hon fick värsta bästa presenten.
Inte av mig, men ändå ...



Vem vill inte ha en jordglob
som är ett barskåp?!

Kommentarer
Postat av: Svinto.River

Vilka även´tyr! :oD Hoppas Johanna fick en underbar födelsedag! Jättefin present! Jag vill också ha en! Har dock inga flaskor att ställa i... Jo min skotska whisky (inte slut än hehehehe)

2009-09-27 @ 21:50:55
URL: http://svintosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0