Avskedsfest med kossor



Jag har bott och jobbat på Rosemere Backpackers i 2,5 månad
Igår var det min avskedsfest
och vi klädde ut oss till kossor och gick ner på stan
och råmade och dansade

Kommer verkligen sakna alla underbara människor
så glad över erfarenheten att bo på vandrarhem
Bra för mitt självförtroende. Jag har blivit mer social och öppen
eftersom jag umgås med människor 24 timmar om dygnet ...
Men ibland blir det lite väl mycket Big Brother
med gäster som dricker whisky som om det var vatten
och har sex i TV-rummet ...

Det känns som om jag har levt i en slags
overklig bubbla
en flykt från mig själv
samtidigt som jag lärt mig massor ....

Imorgon är det dags att resa vidare
Sky är här och hälsar på och imorgon börjar vi resan mot Auckland
På lördag flyger Sky till Singapore
och nästa onsdag flyger jag till Melbourne

p.s. jag har fått en krönika publicerad i Smålandstidningen (fredagen 20 mars) som handlar om backpackerlivet! d.s.

Kommentarer
Postat av: svintolöddret

åååh vad fina ni e!

2009-03-22 @ 20:12:19
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: annalivet

Haha, antar att ni kröp på alla fyra. Iallafall när ni skulle hemåt.



Ha nu en riktigt härlig avslutning på den här trippen vännen.



Kram!

2009-03-23 @ 19:16:13
URL: http://annalivet.blogg.se/
Postat av: Ängeln

och krönikan var superbra!



det låter helt underbart att bara dra iväg så där. lite avis är jag allt.

2009-03-23 @ 20:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0