27 - livet börjar nu!



En av mina bästa födelsedagar hittills!!!
Mina hostel-kompisar bakade 2 tårtor
och dekorerade hela byggnaden med ballonger.

En anledning att det blev så bra var att jag hade
liksom byggt upp en hype hela veckan
"på torsdag är det min födelsedag" var min standardfras i flera dagar.
Så ingen kunde undgå vilken dag det var!

Om man vill att något ska hända
så får man fan jobba för det!

Gav en födelsedagspresent till mig själv:
Jag gick till frissan och skaffade mig en ny frisyr
och sen hjälpte en dam på mitt rum till med färgen!

TACK FÖR ALLA GRATULATIONER!!!

Kommentarer
Postat av: Svinto!!!

VAd fint gullet!!!



Du är värd att firas till 1000!

2009-02-27 @ 09:25:10
Postat av: Anonym

Hurra!



Lite sent, men inte mindre kraftfullt. Härligt att vara gammal nog att själv bestämma när livet börjar.



kram anna

2009-03-01 @ 14:06:37
URL: http://fru.agrellan.com
Postat av: annalivet

Vad snygg du ser ut! Visserligen är du alltid snygg, men nu ser du extra snygg ut. Gissar att det har med åldern att göra, och frissan förstås.



KRAM

2009-03-03 @ 21:19:06
URL: http://annalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0