Karneval och avskedskval




Helgen blev precis så galen som jag hoppades. Det var karneval på Cuba Street!
En festival mitt i staden med dans på gatorna. Solsken och kall öl.

Men allting har ett slut.
Flera av de personer som har bott på Rosemere Backpackers lika länge som jag (1,5 månad)
har jag gett sig av till sydön. Så det har blivit lite väl många avskedsfester ...
En av dem som åkte var Andi - den enda snygga killen jag har sett sen jag kom till Nya Zealand typ ...
(killen med keps på bild nummer 3)
Det är bara att hoppas på att någon ny snygging checkar in ...

Imorgon fyller jag tjugosju, men känner mig som sjutton igen
med spontana infall som att gå ut på en söndag.
Det låter helt sjukt men det känns som om meningen med Nya Zealand
var att bara ha roligt.
Kanske att jag lider av en för tidig trettioårskris
men just nu vill jag bara gå ut och ha ett flummigt liv!
Ett liv som inspirerar mig att skriva ...

Kommentarer
Postat av: Svinto

Brev nr 2 har kommit! Hurra för dig!!! hihi! Svar kommer ögonblickligen!

2009-02-25 @ 08:10:47
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: Sara

Behöver ju inte vara en 30-årskris, kanske bara just det att du vill ut och ah roligt :oD



Kul å se lite bilder på dina medspelare!

2009-02-25 @ 08:12:39
Postat av: Anonym

Ja, se till att ha roligt och ta det kommande sedan. Tids nog är det dags för vardag och slit. Dessutom ser du ju på detta sätt till att skaffa dig en massa stoff att på ett eller annat sätt skriva om framöver.



KRAM

2009-02-25 @ 21:26:37
Postat av: Sara

Grattis allra finaste vän!!! Saknar dig här!!! Ha en underbar dag!

2009-02-26 @ 08:51:50
Postat av: annalivet

Det var jag som skrev det tidigare anonyma inlägget. hade väl lite brått vad det verkar. Men nu vill jag gratulera dig på din födelsedag. Hipp hipp hurra för dig idag vännen. Fira och svira och må så gott. Kramar från mig och Stockholm

2009-02-26 @ 22:41:30
URL: http://annalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0