Heathrow, hemma och nya biljetter



Jag är fast på Heathrow i typ 8 timmar
medan jag väntar på mitt anslutande flyg till Stockholm
Jag har redan suttit 9 timmar på ett plan mellan Melbourne och Hong Kong
och 12 timmar på ett plan mellan Hong Kong och London ...
Tur att resan mellan London och Stockholm bara är 2 timmar typ ...

Så ... jag är på väg hem ...
Men jag känner mig hemma här
Här på Heathrow
England
Känner hur det kliar i fingrarna
Hur jag bara vill
boka nästa biljett ...
Vill definitivt tillbaka till Australien!
Det blir nästa projekt ...
Innan jag fyller 30 tror jag ...
Men först måsta jag skriva klart min roman
Romanen om Natalie
som nu har ett arbetsnamn:
Replacing Angel

Att boka en biljett tillbaka till England
det är vad jag ska göra först
Jag har ett mål
2 juni är det ett slags möte i Brighton
där man kan får info om brittiska förlagsvärlden
och träffa agenter

Så alla svenska vänner ...
ni får bara träffa mig i två månader tyvärr ...
Önskar att alla jag kände
kunde bo där jag bor .... hehe

Hoho
Jag ska färga håret
så snart jag kommer till Nässjö City
ett paket med "golden flame"
väntar i garderoben
(hoppas att mormor inte läser detta och slänger färgen ;=)
Det är så lustigt att vara blond ...
Är det sant att blondes have more fun?
Både och ...
Får mer uppmärksamhet från killar när jag går ut haha
Eller det kanske hänger på hatten ...

Trams, trams ...

Jag ska bli en internet-junkie när jag kommer till Smålandsgatan
Förlåt alla fina människor att jag inte har hunnit med
att svara på mail och kommentera bloggar de senaste veckorna ...
men jag hoppas på att få träffa er personligen mycket snart!!!!

Kommentarer
Postat av: svintolödder

Du är hääääääääääääääääääääääääääääääär!

<3 <3 <3 <3 <3 <3

2009-04-07 @ 19:07:38
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: Maria

Kanske hinner du med en tur till Växjö och har lust att ta en fika eller så. Hör av dig i så fall. Hoppas att sista delen av hemresan till Sverige går bra. Kram

2009-04-07 @ 20:24:13
Postat av: Danne

Färga inte håret innan jag kommer till Nässjö!!! Jag vill vara en av få i Nässjö som får se den blonda färgen.

2009-04-07 @ 20:26:26
URL: http://stevemckagan.blogspot.com
Postat av: Sandra

Tjena snygging! Du ser så himla cool ut på bilderna och jag blir varmglad inuti när jag ser dem! Hoppas att vi ses idag! Annars blir det en annan dag! KRAM tillsvidare! ;)

2009-04-08 @ 09:45:49
Postat av: Svinto

danne ---> det är övernaturligt att se Loi i blont hår alltså. jag har ännu inte vant mig :o)

2009-04-10 @ 15:28:52
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: annalivet

Lovely Loi! Hoppas vi hinner ses igen innan du drar tillbaka till England! Det var mysigt att få hänga med dig. KRAM

2009-04-12 @ 22:06:09
URL: http://annalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0