Jag har en plan!




KLICKA PÅ BILDEN SÅ BLIR DEN STOR!

Planen är inte att äta flugsvamp
Planen är att dra söderut

Jag ska resa med "Magic Buses"
och man kan hoppa av och på när man vill på olika orter

På fredag lämnar jag Auckland
och första stoppet blir Rotorua

Det händer saker när man reser
bara genom att dela rum med fyra pers
och bo på hostel med typ 500 pers som springer hit och dit
har jag blivit mer social och mindre blyg

Det hjälper också att människorna är extremt vänliga
om man ser lite vilsen ut kommer det fram folk
som frågar om man behöver hjälp

Igår läste jag poesi - klicka här för att läsa mer!

Kommentarer
Postat av: Inger

Lycka till

2008-11-19 @ 22:03:18
Postat av: Danne

Du har särskrivning på din hemsida!

2008-11-20 @ 18:32:41
URL: http://stevemckagan.blogspot.com
Postat av: Svinto

Åååh vilken härlig äng! Telletubbieland nästan!



Så härligt att höra att du har det bra, eller snarare underbart min söta Loi!

2008-11-22 @ 15:39:50
URL: http://svintosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0