Polly är döende

Tack för all omtanke angående förrra inlägget ... jag sparar era kramar ...

Det känns helt bisarrt att jämföra en människa med en dator ...
men inte nog med farmor ...  nu håller min laptop Polly på att strejka.
Så jag var tvungen att skicka henne på operation till Tyskland.

Om Polly dör kan jag få en ny maskin.
Det går aldrig aldrig att få en ny farmor.
Men i båda fallen har jag sparat saker i minnet.

Imorgon åker jag till Stockholm för att gå på BUS Julfest.
Barn&Ungdoms Sektionen på Författarförbundet bjuder in alla debutanter.
Farmor skulle velat att jag var med. Ser fram mot den långa bussresan.
På bussar kan man tänka och drömma och filosofera och minnas
de goda stunderna. 

Kommentarer
Postat av: Sara

Å så du kommer iaf! Vad bra, jag började just undra :o) Men då ses vi imorgon sötnos!

Kram kram kram

2007-12-06 @ 15:29:27
Postat av: lotus

Det är som min mobil som fick åka till Japan. Men det brukar kunna ordna sig.

Hoppas kalaset ikväll blir glittrande!

2007-12-07 @ 09:53:28
URL: http://kreckla.blogg.se
Postat av: SvintoSara

Ser jag i syne eller har de höJT priset på PIHMA på Bokus???

2007-12-09 @ 02:35:48
Postat av: annalivet

hoppas kalaset blir kalas. hoppas polly kryar på sig. min dator måste också in på operation, fast hon får hålla sig till efter julhelgerna. puss påre

2007-12-13 @ 22:46:49
URL: http://annalivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0