Bunker i Bangkok

Nagot av en kulturchock att komma fran hotellet pa Bali till en liten bunker for 15 kr per natt nara Khao San Road in Bangkok. Solen steker och vi vandrar mest runt och ater nudlar och mango fran alla frascha gatustand.

image14

Vi skulle ha tagit ett tag norrut, men det ar visst skogsbrander i de trakterna. Sa nu ar vi har i ett internet cafe utan svenska bokstaver och surfar runt i jakt pa en plan. Kanske det blir ett tag osterut till on Ko Chang istallet.

Jo, du har ratt, skriva kan jag gora sen... men jag har min anteckningsbok i vaskan dar intryck efter intryck dokumenteras. Nagonstans maste jag lasta av mig for att huvudet inte ska explodera!

Tack forresten igen, Annalivet och Svintosara for kommentarerna kring min novell, jag fixade till den och fick ivag den till tavlingen precis innan vi lamnade Bali.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0