Merry Monday



Det går sakta men säkert framåt med mitt nya romanprojekt.

Läs här.

Det händer förhoppningsvis också något med mitt numera gamla romanprojekt UNDER THE LIP aka REPLACING ANGEL. Fick ett sms från min agent som var på Frankfurt-mässan förra veckan. Han sa att han hade haft ett VERY good meeting med ett stort förlag. Jag håller mina tummar och tår ...

Dagens lista:

*jobba med nya romanprojektet i 1 eller 2 timmar beroende på dagsform
*gå promenad och öva på dikter inför morgondagens performance på ett cafe i Brigthon
*sätta mig på cafe och tänka över min stora plan och göra anteckningar (se föregående inlägg)
*uppdatera mitt CV inför en jobbansökan
*skriva brev till Annalivet

Kommentarer
Postat av: Sara Starkström

Woohooo! Spännande!

2011-10-17 @ 14:11:44
URL: http://finest.se/gamegirl
Postat av: Lotus

Det är i alla fall påväg brev till dig nu. Sorteras kanske i detta nu på Tomteboda?

2011-10-23 @ 21:28:04
URL: http://www.hallabiblan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0