Då och Nu

Då: Louise Halvardsson 2006, foto taget (Fagertofta gravfält) av Sky Apperley
inför publicering av Punkindustriell Hårdrockare med Attittyd (Författarhuset, 2007)



Nu: Louise Halvardsson 2010, foto taget (Doolin, Irland) av Sky Apperley
inför framtida publicering av Replacing Angel.



Jag har bytt bild på min hemsida eftersom jag faktiskt inte har rosa hår längre.
Dessutom har jag åldrats något på fyra år ...

Imorgon och på onsdag ska jag föreläsa i Nässjö i samband med invigningen av det nya Kulturhuset.

Tisdag: 19.00
Konsthallen (vid ingången till biblioteket)
Onsdag: 20.00 Ungdomsgården

Båda kvällarna är GRATIS, men om ni vill vara säkra på att få en plats kan man boka biljett genom biblioteket.

Kommentarer
Postat av: Sara

fantastisk bild! I love it! Gillar stentemat ;o)

2010-09-06 @ 15:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0