Gravid i 27:e månaden



Det är tjugosju månader sedan jag blev gravid med Replacing Angel.
(Men då hade jag ännu inget namn.)
Jag har gått över tiden och det känns.

Jag trodde att Relplacing Angel skulle ploppa ut i slutet på förra året.
Nu är det ett nytt år och jag är trött på att bära omkring på det.

För att skynda på förlossningen ska jag åka iväg på ett "retreat"
fredag eftermiddag-måndag morgon.

Där ska jag kämpa med följande:
*början
*slutet
*mannen
(läser just nu The Game (män som raggar upp kvinnor på ett manipulativt vis) av Neil Strauss och läser om Belinda Burns The Dark Part of Me (tjej som är besatt av en "bad boy") som inspiration)

Jag tror inte på perfektion och jag är ingen perfetionist på något vis.
Men jag vill bli så nöjd med manuset att det känns bra att skicka iväg det till agenter.

TUSEN MILJONER BILJARDER TACK TILL SARA STARKSTRÖM SOM SATT UPPE EN HEL NATT OCH LÄSTE OCH GAV MIG MER VÄRDEFULL FEEDBACK ...

Kommentarer
Postat av: Svinto

Kram gullet!

Lycka till i helgen!



Du tror inte på perfektion, men jag börjar göra det tack vare dig... :D



Kram

2010-01-15 @ 01:13:44
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Louise kan inte du börja införa skrivtips då och då??

Tack :)

2010-01-17 @ 15:01:20
Postat av: annalivet

Jag blir så inspirerad av din skrivstyrka att jag nästan tror att det smittar av sig. Iallafall nästan. Hoppas att retreaten gjorde susen. All lycka och framgång fina vän.

2010-01-18 @ 21:54:40
URL: http://annalivet.blogg.se/
Postat av: S

vad hände med nya inlägget?

2010-01-23 @ 21:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0