Hej da 2010!

Årets...

beslut: att bestamma mig for att jag var klar med mitt engelska romanmanus REPLACING ANGEL och skicka ivag det till agenter

besvikelse: att jag fick ett par refuseringar fran agenter/forlag jag verkligen ville ha

besök: Mattias Kalander som jag varit van med pa internet i 11 ar (men vi hade aldrig traffats i verkligheten)

bekantskap: en 22-aring pa jobbet som fatt mig att kanna mig ung och vild och vacker igen

bokupplevelse: Saras Game Girl och The Bird Room av Chris Killen

bedrift: att jag borjade skriva noveller pa allvar och lasa upp dem, bl a sa oppnade jag musikfestivalen The Edge of the Sea i Brighton infor 500 pers

biljett: den till Sweden Rock dar jag sag Guns N' Roses med brorsan

bild: (Flisby kyrkogard)



bästa: att en agent till slut intresserade sig for mitt bokmanus!


(listan har jag snott fran Malin som i sin tur snott den av Anneli)


Om ni vill lasa i mer detalj om mitt skrivarar kan ni klicka har.


Jag ska fira nyar med syster Jo i Smalands skogar.
Sen ska jag stanga in mig i en vecka och skriva skriva skriva.
Eller snarare skriva om. Redigera forsta halvan av REPLACING ANGEL
for att sen skicka till agenten igen.

Jag kommer inte att kolla bloggar, mail eller facebook forran typ 10 januari.
Jag ar inte dod. Jag skriver.

Mitt nyarslofte ar ...

att forstatta tro pa mig sjalv och mitt skrivande.

Gott nytt ar till alla andra som tror pa mig. Jag behover er.


Keep on dreaming, cause when you stop dreamin' it's time to die. - Blind Melon

Kommentarer
Postat av: SvintoSara

Coola grejer har du gjort! Jag ska också skriva en sådan här i svintobloggen när jag hinner! PUSS!

2011-01-13 @ 17:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0