Det måste vara radion ...




Idag medverkade jag som gäst på "Polly's Arty Party Hour" som är en kulturell show som sänds en gång i veckan på Radio Free Brighton. Jag pratade om mig själv, mitt skrivande och läste upp korta texter och dikter. Fick även välja min egen musik! Precis den lilla egotripp (även om Polly påpekade att jag delade med mig av mina erfarenheter) jag behövde efter deppigheten förra veckan.

Showen sänds igen imorgon tisdag klockan 18 svensk tid, (17 engelsk tid). Man kan lyssna genom att klicka på följande länk: http://radiofreebrighton.org.uk/schedule/

***

Brillianta Sara Starkström har också medverkat i radio. För exakt en vecka sedan var hon med i P4 och pratade om sin bok LISTAN. Här kan man lyssna, "spola fram" till 18 min och 40 sek in i programmet.
Eller följ sökvägen:

http://sverigesradio.se/
P4 Väst
Våra program
Puls
Lyssna på programmet i sändningsarkivet
14.59 - 15.00 måndag 19 apr 2010
Lyssna från 18.40 in i programmet

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag ska försöka spela in hela radioprogrammet till MP3 för jag är inte hemma... sen kan jag ju spara filen!

2010-04-27 @ 17:10:27
Postat av: Sara

Går det att lyssna i efterhand? Jag vill höra juuuu!

2010-05-05 @ 08:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0