"To my teenage self", Bibeln och köpa PIHMA

Det finns en ny dikt, "To my teenage self" av mitt alter ego Lou Ice att läsa på Myspace, KLICKA HÄR


Och det finns ett mycket roligt spel att spela på sommarens alla fester som heter Bibeln. Det är Svintosara som ligger bakom detta roliga och något pinsamma spel där man t ex. får gissa vad ens kompisar skulle göra i vissa situationer. Så spela bara med folk du litar på och tycker om! KLICKA HÄR för att läsa mer! Svinto jobbar även med ett nytt spel som kommer till hösten, men det vet jag inte så mycket om än ...


Det var några som frågade var man kan köpa PIHMA ...



1. Köp den inbundna versionen genom Adlibris, KLICKA HÄR
2. Köp pocketboken genom Bokus, KLICKA HÄR
3. Gå in i närmsta bokhandel eller pocketshop och BE PERSONALEN ATT BESTÄLLA HEM BOKEN,
om den inte redan finns i hyllorna. Den finns i alla bokhandlares register.
Inbundna boken är utgiven av Författarhuset och pocketboken är utgiven av EnBokFörAlla.
4. Om jag är i Sverige kan ni köpa boken direkt genom mig om ni sätter in pengar på mitt konto eller skickar pengar. Men nu kommer jag vistas i England ett tag framöver.

Nästa gång jag bloggar kommer jag att vara i Brighton!!! Yeah!!!

Kommentarer
Postat av: Svinto. River.

Tack för reklamen gullet!!! Kommer fler spel i höst som sagt :o)



Tänk att du ska till lovliiiii Brajtån! Åååhh. Du kan väl ta bilder å skicka. Och jag har fortfarande inte fått nån steeeeeeeeeeen

2009-05-29 @ 19:06:04
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: Anonym

♥ you want the ones

with razorblades in their pants. ♥

2009-05-29 @ 19:25:47
Postat av: Svinto

ja jag vill att du ska ta en sten från stranden i brajjan till mig

2009-05-30 @ 18:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0