Sju fjortondelar (av Replacing Angel version 3)

Det flyter på med skrivandet. Jag tar vara på tiden då jag inte jobbar eller är social.
Där jag bor nu känns lite som att bo själv vilket är skönt.
Jag trivdes JÄTTEBRA där jag bodde förut, men jag blev så bra kompis med mina house mates Jenni och Sarah att jag ofta dröjde kvar i köket när jag egentligen bara var ute efter en kopp te ...
Det här boendet är mer som ett vandrarhem. Alla sköter sitt på något vis.

Så då var jag klar med omskrivningen av del 6 och 7. De delarna som utspelas i London.
I del sju finns ett av mina absoluta favoritkapitel. Det var redan så bra att jag knappt behövde ändra någonting.
Älskar när man läser något man själv har skrivit och glömmer bort vem som är författaren ...

Men det finns fortfarande problem kvar att lösa. Den eviga handlingen! Kanske att jag ändrar för lite, Natalie är fortfarande ganska "directionless", men jag klämmer in lite tankar här och var för att förtydliga för läsaren vart hon är på väg ... Och Angels brev måste också länkas till handlingen, samt boken i boken som the Man håller på och skriver ...

Kommentarer
Postat av: Svinto

Oroa dig lite.

Stora ändringar jag härmed förbjuder!

Det ordnar sig och The Mans bok och brevet kan du worria dig about läjter!

2009-06-11 @ 12:35:43
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: Svinto

Oroa dig lite.

Stora ändringar jag härmed förbjuder!

Det ordnar sig och The Mans bok och brevet kan du worria dig about läjter!

2009-06-11 @ 12:35:55
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: Svinto

I miss you and I love you. Kommer du till mig i Edinburgh? Varför vill jag alltid åka någon annanstans när jag redan bokat resan? Jag borde kanske hållt mig på Englands sydkust i tre veckor istället??? Nej detta blir så bra, kulturfestival och hela kitet. Synd bara att jag inte åkte när du frågade mig för en massa år sedan.

2009-06-11 @ 12:37:29
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: Svinto

Har du fått mitt brev? Jag måste nog skriva ett till här i tristessen och så har jag en annan sak. Och en tredje. Energin flödar. Jag har skrivit en födelsedagsdikt till mig själv och det är båtar och skepp och pirater igen! Dessutom håller jag på med ett spel som utspelar sig på havet. Det är så mycket hav LOI!!! Så mycket hav! Har du legat vid havet än? Eller regnar det hos er med?

2009-06-11 @ 12:39:38
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad spännande det låter! Kul att det flyter på! Och härligt att du hittat favorit-stycken i texten! Hurra för dig! Hoppas att du har det bra! Jag är ledig idag och har varit och simmat och lånat lite böcker på bibblan. I slutet av juni tar jag min lilla tripp till Skagen. Längtar. Kram och lycka till med det fortsata arbetet!!!

2009-06-12 @ 12:50:35
Postat av: Daniel

Jag gillar din anti-look på bloggen, störtskön!

Förresten, heter det inte "håller på att skriva"?

2009-06-12 @ 16:57:33
URL: http://stevemckagan.blogspot.com
Postat av: annalivet

Nu har jag hittat hit igen. Jag bara jobbar och jobbar och så regnar jag bort. Men jag gillar din nya svarta blogg vännen. Och jag är hemskt nyfiken på ditt favvokapitel. Har dock inte hunnit läsa början ännu. Men jag ska. PUSS

2009-06-16 @ 00:12:30
URL: http://annalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0