Åtta fjortondelar (av Replacing Angel version 3)

Jag har blivit klar med ännu en rolig del av Replacing Angel,
nämligen Natalies födelsedag.
Hon får två abstrakta presenter. En bra och en dålig.

Idag läste jag igenom del 9 och 10 som liksom sitter ihop.
Det är knepiga delar strax efter mitten i boken.
Delar som verkar bli helt annorlunda efter varje omskrivning.
eftersom jag inte är nöjd med dem. Mycket som ska redas ut.
Dialogerna behöver jobbas med och Natalies motivation
samt hennes önskan att sjunga och mixtra med droger.
Och kontakten/icke-kontakten med Angel på andra sidan jorden.

Nu behöver jag sannerligen använda
mer än 10% av min hjärnkapacitet.

p.s. idag såg min dag på biblioteksjobbet ur så här:
*färgläggning av fjärilar
*te och kaka
*gå till pappersinsamlingen i solen
*ställa tillbaka lite böcker i hyllorna
*låna Miranda July's "No one belongs here more than you"
(en novellsamling jag började läsa innan jag åkte till Nya Zeeland) d.s.

Kommentarer
Postat av: annalivet

Å vad du verkar ha det bra vännen! Kramkramkram



Ps. Nu har jag gett bort alla fyra PIHMA-pocket, så nu blir det väl till att inhandla fler.

2009-06-16 @ 21:36:50
URL: http://annalivet.blogg.se/
Postat av: Svinto

Låter som en härligt soft dag på jobbet! :o)

2009-06-20 @ 20:50:49
URL: http://www.svintosara.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0