Shoreham Beer, Cider and Literature Festival



I eftermiddags uppträdde jag på Shoreham Beer, Cider & Literature Festival.
Märklig kombination, men oerhört hängiven publik.
Känns bra att utsätta människor för poesi, människor som i vanliga fall inte
skulle gå till en poesiafton.
För oftast uppträder jag på ställen där 99% av publiken är poeter och då är det ju ingen match ...
Här kändes det viktigt. Efter att framfört 3 dikter om kärlek på väldigt annorlunda vis,
hamnade jag i en konversation med en man som varit gift i 30 år!

Kommentarer
Postat av: Svinto. River.

Milda makter. COOLT!

2009-07-27 @ 18:20:26
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker att det låter som en alldeles ypperlig kombo. Å, nu blev jag sugen på brittisk torr cider, och att få höra dina dikter förstås.



KRAMAR!



PS. Portugallienbrev på väg...

2009-07-28 @ 18:13:35
Postat av: Anonym

Nästan lika bra som jag !!!

2009-08-01 @ 20:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0