Peace Festival



Söndag var dagen då det var dags för Fredsfestivalen i Hove.
Jag var inbjuden att framföra poesi i Framtidstältet.
Ett tält för ungdomar under 25.
Jag blir så trött på indelningar i fack.
De enda som INTE kom och lyssnade på mig var tonåringarna ...
De flesta var under 10 eller över 30 ...
Det var inte många tonåringar som var ute över huvudtaget.
Kanske det berodde på regn, snålblåst eller bakfylla.
Vad vet jag?
Men kul hade jag ändå när jag framförde dikter
om att fly småstan
om unga mammor
om rebelliska tonårstjejer
och brist på taktsinne.



Kommentarer
Postat av: Sandra med öga för det lila extra

Grymt snygg bild!!!!!!!!!

2009-07-20 @ 15:20:59
Postat av: Svinto

Får man läsa.



Håller med ovanstående talare.

Jag snor den till Partyboken.

Så det så.

2009-07-22 @ 01:26:12
Postat av: nilla

Hallå, hallå...

Du kan även nå ut till kidz o 30+ are med dina dikter.

Gillar också bilden. Du ser verkligen ut att vara i poesiaction. Puss.

2009-07-22 @ 22:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0