I väntan på kritik



Jag har redigerat klart version 3 av Replacing Angel
och har skickat förfrågan via mail och sms till mina så kallade kritiker:
Kay (Brighton)
Robert (Brighton)
Laura (Edinburgh)
Sara (Stockholm, men just nu Edinburgh)

Jag hoppas att alla är villiga och har tid att läsa.
Att de kanske sänder mig sina egna alster i utbyte.
Så att jag har något att göra ...

För nu kan jag nämligen inget göra.
Bara vänta på kritiken.
Har inte tänkt påbörja version 4 (förhoppningsvis den sista) förrän i slutet av september/början av oktober
när jag kommer tillbaka från min Sverige-vistelse. (8-27 sep)

Men jag har flera dikter och noveller som jag kan arbeta med ...
och en hel del poesiframträdanden här i Brighton
samt 10 böcker på mitt lånekort på bibblan ...

Kanske att jag ska ta en paus.
Bara läsa.
Och skriva dagbok och brev.
Och leva lite. Eller mycket.

Kommentarer
Postat av: annalivet

Det låter som en prima plan lovely Loi. Hoppas vi kommer att kunna ses när du kommer hit. KRAM

2009-08-16 @ 18:14:27
URL: http://annalivet.blogg.se/
Postat av: Lotus

JÄVLIGT BRA LOLLO! Brev är bra tycker jag. Och att leva! Wow!! Ses när du kommer!

2009-08-16 @ 18:16:06
Postat av: Svinto. River. Edinburgh.

ja leeev! ta paus. man behöver paus. märker jag här!!! tänk att du inte har nåt att göra. varför åkte jag till jävla skottlandet och inte närmare dig. men jajajajaja det är braaaaaaaaaa för mig. nu regnar det.

2009-08-17 @ 10:00:02
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ha en skön paus! Hoppas du hittar massor av roligt och intressant att göra. Vi ses den 9 september!

2009-08-18 @ 10:39:31
Postat av: Jenny

Heej! kolla gärna på min blogg och skriv nån kommentar om vad du tycker.

Ha det bra!

2009-08-23 @ 20:14:11
URL: http://hereiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0