2 steg fram, 1 steg bak, 2 steg fram, 1 steg bak ...



Om man hela tiden tar 2 steg framåt och 1 steg bakåt ... kommer man då framåt eller stampar man på samma ställe? Jag har blockerat det matematiska centrat i min hjärna så jag orkar inte ens tänka på det ... ;=)

Så känns det med mitt Natalie-projekt i alla fall ... Först skriver jag så fort att orden knappt hinner fästa på skärmen ... sen skriver jag ut och läser igenom och kommer på saker som jag vill stryka eller lägga till eller ändra ...

Jag hade skrivit om en resa som Natalie gjorde till London som slutade med ett omtumlande klubbesök, men nu har jag kommit på att resan kanske ska börja med detta klubbesök istället ...

Jag ska åka ut till Flisby och ligga övernatt i farmors hus för kanske sista gången. Att vara ensam i ett stort hus på landsbygden tvingar mig att ta itu med mina tankar. Men kanske borde jag fly in mig själv istället för att fly in i en fiktiv historia ...

Desstuom är jag fortfarande helt uppspelt över att ha blivit nominerad till Slangbellan. Lotus messade och sa att jag var omnämnd i DN. Detta är stort ... detta är drömmar som blivit infriade ... Tack igen för alla gratulationer ..! (Svinto just nu hålller jag på att läsa Strollos bok, den är bra!)

Kommentarer
Postat av: SvintoSara

Jösses vad spännande! Måste genast söka efter gårdagens DN på nåt vis, har du fått tag på den då? Kul att du läser de andra nominerade, jag är lite sugen jag med... är de tjocka? (Jag har så svårt att motstå böcker som jag inte hinner läsa nu...)

Kram sötnos

2008-01-31 @ 06:04:21
Postat av: loi

Svinto: det är bara en liten notis på sid 2 i kulturdelen, onsdagens DN. har kopierat på bibblan.

hm ... strollos bok är nästan lika tjock som min, men barlachs bok är lite kortare ... fast det är ju ungdomsböcker så de är lättlästa och går fort ... dessutom är de spännande! jag är stolt över att vara nominerad tillsammans med dessa fina författare :=)

2008-02-01 @ 14:39:59
URL: http://livinglollo.blogg.se
Postat av: SvintoSara

Vad skoj! Men du vinner nog! ;oD Och om du vinner MÅSTE de ju trycka en till utgåva, eller hur?!?!?!?!?

Jag har varit på teater i Skärholmen ikväll, jätteskoj! Sandra var med!

Vi hörs!

KRAM!!!

2008-02-01 @ 22:17:07
Postat av: annalivet

du kommer framåt hela tiden. och går du tillbaka är det för att det behövs på något vis. tänk så. lycka till. kramkram

2008-02-05 @ 01:05:42
URL: http://annalivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0