Bokmässan here I come!

Idag har jag sålt PIHMA till några av pappas jobbarkompisar, min vän Ulrica på bibblan i Nässjö samt mitt ex. Det ska bli intressant att höra vad de tycker om boken (om de vågar tycka något :=) Dessutom finns PIHMA nu till försäljning på Bokia-butiken i Nässjö. Endast i två exemplar så skynda att fynda ;=)

Imorgon drar jag till bokmässan och kommer hem på söndag kväll.

Info om var och vilka tider jag befinner mig på mässan hittar ni på:

www.louisehalvardsson.com

Hoppas vi ses!

(Själv hoppas jag att få se åtsminstone skymten av mina tonårsidoler Linda Skugge och Unni Drougge.)

Kommentarer
Postat av: Swempa

Hej!
Jag såg dig på bokmässan, skämdes lite över att jag inte köpte någon bok men just då och där var jag ganska trött på att köpa böcker Lovar dock att en 19 årig tjej från Pålsboda kommer att få ett lite hård paket. Själv är jag så snål att jag kommer att låna boken på bibblan.

2007-09-29 @ 20:11:21
Postat av: annalivet

hoppas du röner stor framgång på mässan vännen. önskar jag vore där. men till din nästa bok dyker jag upp. haha. kramkram

2007-09-30 @ 20:20:30
URL: http://annalivet.blogg.se
Postat av: lollo

Swempa: det är lugnt! jag är oxå snål ;) tur det finns bibliotek. om de inte har den på din lokala bibbla så får du be dem att köpa in den (jag har ju fått fina omdömen från bibliotekstjänst ;=)

2007-10-02 @ 10:41:44
URL: http://livinglollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0