Vad gör du egentligen på dagarna ...

... är det en del som frågar.

Förra veckan lekte jag kontor och ringde runt till en massa dagstidningar och frågade om de hade recenserat PIHMA eller kommer att göra det. För det är ju inte alltid man får reda på sånt ...

Och det lönar sig att ringa ... klicka här för att läsa en recension från Folket i Eskilstuna ...
det kommer mera recensioner de närmaste veckorna!

Har även blivit intervjuad av Tranås-Posten och Smålandsbygdens Tidning.

I helgen var jag i Flisby igen för att hitta mitt kolugn. Jag skrev lite ditt och datt utan att bry mig ett skvatt.

Dessutom förberedde jag mig för mina föreläsningar på Brinellgymnasiet i slutet av veckan genom att läsa igenom gamla dagböcker. Snacka om ångest!  Jag hade skrivit saker som att jag blev överlycklig när min brorsas pingiskompis frågade honom ifall jag var hårdrockare ...

Kommentarer
Postat av: Sara

ännu en hyllande resension!!

2007-10-16 @ 01:24:30
Postat av: Ängeln

du förtjänar all cred för din bok verkligen! har bara börjat än så länge men den är onekligen bra!

2007-10-17 @ 18:17:22
Postat av: Ängeln

men ni är ju täta, Du och Bob ;-) Samma branch men visst jag fick puss =) gud du skulle sett mig :D

2007-10-17 @ 18:22:07
Postat av: Svinto

Jag måste tillägga att jag var väldigt stressad då jag gav responsen. hoppas det går bra ändå... Kram SÖTNOS

2007-10-17 @ 19:06:15
Postat av: Melvinkristina

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2009-03-25 @ 10:19:46
URL: http://melvinkristina.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0