Inte VAD men ATT

Huduvsaken är inte VAD man skriver men ATT man skriver ...

Och det gör jag nu. Har varit ensam hemma en vecka och märker att det gör underverk för min kreativitet när jag inte behöver passa någon annans tider. Jag flyter liksom omkring i mina ord. Och det är det som är roligt. Att skriva. När ska jag någonsin lära mig att man måste redigera också ..? Äh, det löser sig.

En anledning till att jag nu får bra recensioner läs här
är säkert för att jag kämpade i tre år med att skriva och skriva om. Skriva och skriva om. Men innan man kan skriva om måste man skriva.

Kommentarer
Postat av: lotus

Stegade in på Medis-biblan idag. Och där stod din Amanda på snabblån, i direkt blickfång! Sände tankar och värme till dig då!

2007-10-26 @ 23:02:55
URL: http://kreckla.blogg.se
Postat av: annalivet

coolt med snabblånet. du har så kloka tankar kring skrivandet loi. snart ska jag stega iväg mot arlandabussarna och vidare mot berlin. åtta dagar med skrivande och annat kreativt ska bli toppen. puss

2007-10-28 @ 08:58:13
URL: http://annalivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0