Tävlingstips!

Här kommer ett par tips från det senaste nyhetsbrevet från Multimanus (www.multimanus.se):

Efterlysning
 
Multimanus efterlyser berättelser och tips som handlar om skrivprocessen -  våndor framför dataskärmen och vita pappret, dagar av skaparflöde, skrivkramp et c.Tips om hur man gör för att komma över skrivkrampen och den inre kritikern. Varje inskickat bidrag belönas med e-boken "Kom igång & skriv!" Ett urval av texterna kommer att finnas med i min nästa e-bok "Skriv boken!" Författarna till de publicerade bidragen kommer även att få ett ex av e-boken "Skriv boken!". Maila era texter till: [email protected]

(Igår skickade jag in ett bidrag med titeln "Se skrivandet som ett jobb")

Novelltävling på temat "Att leva idag"

http://www.lindaskugge.se/cldoc/1494.htm

(Jag håller som bäst på att få ihop en text på detta tema! Har lite samma ångestematik som "Punkindustriell hårdrockare med attityd" Jag kan aldrig få nog av att skriva om tonårstiden. Nån som har tid att läsa och kommentera tills nästa vecka?)

Kommentarer
Postat av: annalivet

du vet att du alltid kan maila text till mig darling. kramar till dig och bali

2007-03-25 @ 20:04:54
URL: http://annalivet.blogg.se
Postat av: Sara

gärna!

2007-03-26 @ 01:39:53
Postat av: elin

hej lolita! bali balalajka! gillar att läsa om dig av dig. du verkar ha det bra, gör mig mycket glad! kram till dig och alla från nyblivna aussi-elin! & puss

2007-03-29 @ 12:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0