OMSLAG!

Yeah... Illustratör-Ida har gett mig ett förslag nu...

Dock lät jag mailet ligga i min inbox i två dagar innan jag vågade öppna det... Där av min nervösa frånvaro.
Har vidarebefodrat till mina kritiker (AnnaLiv, Lotta & Sara) Hör av er och säg vad ni tycker!

Det är ett svart omslag, med mina ARMAR MED ARMBAND/PLASTRINGAR som är avtecknat...
(efter en  bild tagen på Hultsfred) Alltså inget annat än armarna syns... och början på en svart T-shirt med en reva i...

Åh det är så fint! Duktiga Ida!

Förändringens vind blåser: LÄGENHETEN ÄR UPPSAGD & BILJETTER TILL BALI&THAILAND ÄR BOKADE... 17 MARS LÄMNAR JAG OCH SKY ENGLAND...

Kommentarer
Postat av: lotus

jag tyckte verkligen att det är amandas omslag. med amandas armar, inte dina, om du ursäktar! och jag tycker att typsnittet är klassiskt och bra ihop med bilden! jag tror på din framsida och det ska bli spännande att se den i bokhandeln. och i min bokhylla!!!

2007-01-30 @ 14:19:11
URL: http://kreckla.blogg.se
Postat av: annalivet

jag har ju sagt mitt per mail, men jag undrar om jag kan få din thai-adress? vore mysigt att få skriva riktiga brev till dig. och vad händer sen, om lgh är uppsagd?

coolers säger annalivet

2007-01-30 @ 23:48:53
Postat av: lotus

vilken strålande idé med riktiga brev. det kunde bli hur kul som helst. får man vara med?

2007-01-31 @ 14:04:46
URL: http://kreckla.blogg.se
Postat av: Loi

jag kommer fortfarande ha tillgång till internet, i alla fall minst en gång i veckan ;) men jag ÄLSKAR vanliga brev! ni får adress så fort vi blir någolunda bofasta...

2007-01-31 @ 19:40:43
URL: http://livinglollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0