Monterat manus och nyhet 2007

Igår fick jag den tjocka luntan på posten som är mitt monterade manus. (Alltså det är ihopsatt nu, så som boksidorna kommer att se ut i tryck.) Sara, du som gillar fakta och siffror; den kommer att bli 294 sidor. Spännande! Känns mer på allvar nu... Har väl inget mer att kommentera än att det kanske är lite svårläst stil på breven. Nu ska boken gå till en sista korrekturläsning.

Jag finns även med bland nyheter 2007 på Författarhusets hemsida: www.forfattarhuset.se Klicka på "Böcker 2007", sen mitt namn och "Möt Författaren". Åh! Det är sååå spännande. Känns som om jag skriver om någon annan!

Imorgon åker jag hem till Brighton, utvilad och nästan fri från skit i lungorna. Ikväll ska jag gå och se Backyard Babies i sporthallen i Nässjö! 

Kommentarer
Postat av: Sara

Å vad bra du skrivit om dig och Amanda! Roligt roligt. 294 sidor, ja det är ett bra nummer! :oD
Var det stor skillnad på det manus de skickade och det du skrivit... jag menar vad har de för typsnitt och stuff? (haha, snacka om att gilla detaljer!)

2007-01-05 @ 16:00:32
Postat av: annalivet

coola lollo! jätteroligt att läsa på författarhusets sida. du är så duktig och ambitiös att det känns som om det smittar av sig. ja, det gör det banne mig. jag längtar till releasen och tills vi möts igen. hoppas konserten är schysst och att lungorna håller.

fredagskramar i långa banor

2007-01-05 @ 20:49:29
Postat av: svinto

hur var B.B.? (och då menar jag inte backstreet boys... hehe)

2007-01-09 @ 12:47:32
Postat av: Loi

jo BB rockade fett! (men jag kände mig lite gammal! nästan 10 år sen jag såg backyard första gången!)

2007-01-10 @ 12:40:01
URL: http://livinglollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0