Identitetslös

När jag inte finner tid att skriva alls (förutom morning pages) känner jag mig identitetslös... som om jag inte riktigt finns och har inget att skriva om på bloggen heller...

Men jag äger en laptop nu. Min första. På den ska skrivas en ny roman.

Igår gjorde jag mitt sista "stora" gig i Brighton. Hade verkligen kul på scen och fick med mig publiken och gjorde en spontan kort dikt på svenska! Det roliga var att tjejen i baren var från Sverige och förstod alltihop.

Nu ska jag:

packa
sortera
packa
ge bort saker
slänga saker

På lördag kommer min familj och hälsar på och på söndag flyttar jag och Sky tillfälligt till vår kompis Chris i två veckor och på måndag fyller jag 25 år och på tisdag åker familjen hem. En god portion liv med andra ord...

Kommentarer
Postat av: lotus

gratulerar i förskott till fina dig! det händer en del i mitt liv. inte för att jag ska flytta till jordens ände, men jag ska i alla fall flytta och måste sortera en massa....
det är lika jobbigt varje gång!!
på tal om det... jag ska packa lite....

jo! jag och anna och kristian har bokat resa till berlin! nu åker vi!! tio dagar i staden startar 6e april.

2007-02-21 @ 14:19:04
URL: http://kreckla.blogg.se
Postat av: annalivet

vi blir ju inte borta lika länge som dig, men det ska bli så himla härligt och kreativt. välbehövligt inte minst.

grattis till laptopen. du vet väl att du måste ge den ett namn! min heter yoko.

blir nyfiken på den spontana svensk-dikten. och giget också faktiskt.

2007-02-21 @ 22:06:29
Postat av: Sara

halloj. jag vet hur det känns. när man inte hinner skriva. eller när det inte går. hoppas att du fick brev idag. det sista till de danska villorna *snyft* men men life goes on (jag hatar när man gör så som jag nyss gjorde, haha, lägger in engelska meningar mitt i) well, hoppas du mår fint. hade gjort mycket för att fått se dig där på scenen och höra den svenska dikten....vad var det för nån? KRAM!

2007-02-21 @ 23:23:45
Postat av: lotus

[min dator heter debbie II, döpt efter deborah harry]

2007-02-22 @ 18:08:59
URL: http://kreckla.blogg.se
Postat av: annalivet

undrar bara varför aldrig min url syns när den står inskriven här uppe? vet lollo eller lotta???

2007-02-23 @ 14:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0