Veckan som kommer

Ifall ni har några kommentarer så kommer jag att jobba med följande grejer:

MARKNADEN
(Challes uppgång & fall) Kommer nämna här att Amanda numera bor i trädgårdsboden (eftersom det saknas från 18-årskalaset)

VALBORG
(Fika med Erika, Marie blir tillsammans med Tompa som kallade Amanda för plastpunkare, Amanda ljuger å säger att hon firar Valborg med Challe, men blir ensam)

HADDOCK
(Kim är tillbaka från en trip till England och är hemlös, hon tar med Amanda på Haddock och Amanda får sin titel. Tänkte stryka 1Maj- demonstrationen som Kim går med i. Här händer också första Jonte-hånglet)

TIDNINGSARTIKEL
(Fram å tillbaka med Jonte, Danny D visar intresse,. Amanda och Jonte är med i tidningsreportaget. Marie avundsjuk. Kärlek på badplats. Men sen mitt berömda bajskapitel innan Amanda bolibompar med Jonte)

SKOLAVSLUTNING
(Mer velighet med Jonte (puh!) Föräldrar och Gunilla- grejer)

HULTSFRED
(Amanda saknar Jonte och blir en än gång utnyttjad av Danny)

Kommentarer
Postat av: annalivet

tusen tack för dina skarpa kommentarer kring min poesi. jag köpte det mesta faktiskt. har skrivit en hellång svit om någonting som helt plötsligt liknade en graviditet. huh. ska försöka läsa och tänka kring mandapanda i veckan. på återseende baby.

love

2006-09-16 @ 14:02:40
Postat av: Saja

Hejsan. Du jobbar på bra sötis. Jag försöker få stuktur. Skickar en novell (show dont tell) vore skitschysst om du ville läsa igenom lite snabbt... den ska lämnas in måndag morgon s det finns knappt nån tid...men om du hinner alltså...jag är itne sååå nöjd...därför jag skickar,nervös för inlämning...vill du gissa känslan? :o)

2006-09-16 @ 23:57:04
Postat av: låtta

jag tycker för övrigt att det är bra med en strykning av 1a maj. det är inte politik det handlar om. eller, jo. allt är politik. men politiken kommer av sig själv i textens hela foge.

2006-09-28 @ 19:01:27
Postat av: Amirmona

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2010-04-20 @ 14:02:52
URL: http://amirmona.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0