Slutet

Jag har kommit fram till sista delen.
SLUTET.
Jag måste öka dramat.
HUR?

Tänkte tvista till det lite... Amanda skickar äntligen sina brev till Kim. Men när Amanda kommer hem efter att ha gjort slut med Jonte så har Kim försvunnit och det enda hon har tagit med sig är sitt pass och Amandas brev...Gunilla är helt förstörd och det står i tidningen om Kims försvinnande. Ett skugga över studentfirandet liksom...

(och ja, Sara jag måste följa upp allas historier. Det ska handla mer om Maries ärr somehow.)

Kommentarer
Postat av: Ängeln

shit, hittade hit av en slump å har nu följd dina ändringar. Vill läsa boken nu! Hur länge måste jag vänta?

2006-09-26 @ 23:01:31
URL: http://angelmedhorn.blogg.se
Postat av: annalivet

det är ju modernt med tvister nu... det nuvarande slutet är lite tillrättalagt och lyckligt så jag håller på att du skruvar till det. kanske fördjupar amandas ångest över att hon faktiskt rivit sina högskoleansökningar. det kunde komma fram mer, kanske med föräldrarnas hjälp? men jag skulle vilja ha kvar kims inbjudan på något sätt? kanske kan amanda tveka?

2006-09-27 @ 19:28:11
Postat av: Svinto

drama i lajk. jag tycker fortfarande det ska vara nåt stort i det lilla... som att en person kommer till insikt... som att kanske marie säger nåt "du är alltid så stark amanda" eller du vet nåt ovantant som kan verka mlitet men ändå blir stort eftersom det är någon som amanda alltid efterlängtat.... eller typ att hon kallar henne riktig punkare... eller att några som ska börja 7an går förbi och säger "där är hon den där punkaren" ja en detalj som blir till något stort. det är snyggare än att nåt jättestort händer... fast nåt stort kan ju hända också...hihihi svammel och flum

2006-09-27 @ 23:05:54
Postat av: låtta

jag fick en tanke när jag läste slutet. som kom spontant innan all fundering kring att dra upp dramat kom. Danny har inte fått något straff alls. jag tänker i stil med sjukdomar. konsylom. vårtor som han själv avlägsnar med kniv på fyllan, att han ör det på haddocks toalett kanske är förmycket. men med detta i bbeaktandeblir en bombning med kebabsås mer effektfull.... och jag tror att det skulle kunna vara amanda som stödjer honom till akuten (är det hans mamma som jobbar nattskift som syrra till och med???) och amanda kan faktiskt vända ryggen till demonen och känna sig styrkt i att hon plockat demonen från hans höga tron.

detta är ju naturligtvis ett fritt fabulerande kring slutet, men när jag satt uppe i norrland och kom på det blev jag glad och befriad, jag gillade det =) hur som helst vill jag inte att danny kommer undan!

2006-09-28 @ 19:16:00
URL: http://kreckla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0