Sup och svälg - trevlig helg!

Då var jag så gott som klar med putsningen av HT99!

Jag ändrade lite i kapitlet MEN DET KOMMER INGET SKÖNT. (som nu kommer precis efter FRIGÖRANDE DANS) Danny är inte lika grov på skoltoan. När han lämnar Amanda i mörkret så tänker hon "Jävla idiot. Han kände på fel ställe."

Nu kommer jag ta paus tills på tisdag eller onsdag. En gammal Nässjö-väninna kommer på besök. (kan säkert vara inspirerande..;)

Säg till om ni har några mer funderingar kring delarna:  HT98, VT99 eller HT99 (det som i orginalet var del ett och första halvan av del två)
Nästa vecka ska jag ta itu med VT00 igen. (det som i originalet var andra halvan av del två)

Fråga: Hur stavas smog i bestämd form? (smoggen eller smogen?) Ja ni vet sån där dimma som det sägs att det är i London... (Eddie har en speciell lukt och Amanda tänker att det kanske har att göra med smoggen)


Kommentarer
Postat av: lotus

smoggen, enligt svensk stavning.

2006-10-13 @ 21:21:25
URL: http://kreckla.blogg.se
Postat av: annalivet

precis vad jag också tänkte skriva. men du hann före fröken.

2006-10-14 @ 17:01:42
Postat av: annalivet

men svälj stavas svälj...

2006-10-14 @ 17:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0