Poetiskt eller punkigt

Idag har jag petat mig igenom FÖRSTA DELEN igen och ändrat lite här och där. Inga stora saker. Mest lite tankar om att Amanda tycker att hennes problem är futtiga mot Kims problem (död pappa, arbetslös, sakna england/eddie m.m.) och Maries problem (skilda föräldrar) 

Låter det trovärdigt att Amanda tänker (när hon kommer in till Gunilla i KNAPPT LYFTA FÖTTERNA- kapitlet):
"Som vanligt lever jag i svallvågorna efter andras stormar."  eller är det för poetiskt? borde jag göra det mer punkigt?

Kommentarer
Postat av: annalivet

gör det mera punk tycker jag. har inte axl nån rad amanda kan sno?

2006-10-10 @ 18:04:46
Postat av: Lauritslive

Thanks for the information

2009-02-24 @ 11:23:09
URL: http://lauritslive.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0