4 dagar kvar!

Lördag eftermiddag i ett blåsigt Brighton...

Igår gick jag på en slags kreativ meditation (organiserades av Brahma Kumaris) och grät i en halvtimma för att det finns så många fina människor i den här världen som jag älskar. Så många små och stora själar som gör sitt bästa för att ta sig igenom sin dag...  Jag kände att jag kan vara lite självisk ibland, men jag lovar att jag tänker på er!
Alla fick med sig ett citat hem. Mitt var:

"You are driven to do the best you can, without being driven to extremes."

Ganska träffande!

Nu ska jag ta itu med tidningsrubrikerna igen. Kanske tar jag med ingressen (det som brukar stå i fetstil) också! Tack för hjälpen...

Jag har även läst omskrivningen av Svintos novell "Rasslet" som är mycket bra. (S: ska skicka kommentarer senare)

Kommentarer
Postat av: jo

låter som ett du citat absolut!

2006-10-28 @ 20:24:40
Postat av: SaM

tack sötnos! hoppas allt är bra med dig, verkar som du haft en omvälvande dag! kram!

2006-10-28 @ 22:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0