3 dagar kvar!

Oh yeah... idag ska jag sätta ihop de 6 olika delarna (terminerna) till ett dokument... och skumma igenom för att se att allt hänger ihop... Sen ska jag låta det dokumentet VILA en månad och öppna ett annat dokument där jag gör en lista på saker som "poppar upp" + eventuella kommentarer/ändringsförslag från mina "kritiker". I slutet av november tänker jag gå igenom den listan och till slut skicka iväg till förlaget.

Igår för att stilla hjärnan kollade jag på en film: SLOW MOTION (fransk film, textad på engelska) Väldigt vacker film, där ingenting hände, man fick bara följa tre olika karaktärer genom deras vardag.
*En tjej som flyttat ut på landet för att skriva en roman, för att "se om det fanns något att se"
*En prostituerad tjej i stan som tyckte att hennes liv var lyckligt, eftersom det inte var olyckligt nog att skriva en bok om
*En avdankad TV- producent som skrev för att han var uttråkad. Om han kunde stå ut med "boredom" skulle han inte skriva alls

Varför skriver jag? Mest för att jag kan och för att livet svämmar över annars!

Kommentarer
Postat av: annalivet

har plöjt slutet nu ikväll och tycker verkligen att du arbetat massor med texten. duktiga du. jag skickar lite tankar en annan kväll, när jag inte är piggare i pallet. njut nu av hur bra du är lollo. vi hörs snart igen. lots of love from kungsklippan

2006-10-29 @ 20:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0