Snälla spara spara spara

Spara inte bara pengar... utan också ALLT DU SKRIVER. Det kan inte sägas nog många gånger. Inte bara för att sånt man tror är dåligt faktiskt har något bra i sig, utan för att DATORER HAR INGA HJÄRTAN.

Efter en uppfriskande helg i Malmö (hela jo's lägenhet var full med böcker och inspirerande samtal) kände jag mig lite motiverad att ta itu med finredigeringen av boken... men Word bara jävlas och stänger ner mina dokument och återskapar  och håller på. Men jag har sparat hur många versioner och originalkopior som helst. Både på diskett och genom att maila filerna till mig själv...

Nu ska jag starta om maskinskrället och ser om det uppför sig bättre! (jag tror inte på att datorer blir snällare för att man namnger dem)

jag ska också skriva kommentarer till Saras novell och Lottas dikter. man lär sig mycket på att "kritisera" andra, man kommer på "fel" som man själv gör  och får tips om tekniker man inte tänkt på... plus att man ler åt allt vackert som skrivs. tack för att jag får läsa, tjejer.

Kommentarer
Postat av: SvintoSara

Dumma dator! Hoppas det ordnar sig! Har varit med om samma problem, det är himla irriterande! Härligt att det hjälper dig så att läsa ens texter hihihi, the same to you darlingNu ska jag sova. Lunch emd Emina imorrn! KRAM!

2006-11-28 @ 23:32:40
Postat av: Daniel

Det där problemet är skit och jag kommer inte ihåg hur man kommer ur det.

2006-11-29 @ 10:22:34
URL: http://stevemckagan.blogspot.com
Postat av: annalivet

hoppas du kommr kring datakrånglet. jag har iallafall döpt min dator, inbillar mig att jag gett henne lite själ och kanske jävlas jag mindre tillbaka? lycka till med finliret. det är det roligaste tycker jag som älskar pet...

2006-11-29 @ 21:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0