"B"

(Anna, jag HATAR finliret, jag föredrar att bara spotta ut text ;) men det kankse är det som är skillnaden mellan poeter och prosaister...)

Lyckades i alla fall kopiera texten och skapa ett nytt dokument som uppför sig så här långt...

Jag har kommit till sidan 49 (av 278...) Lite kul med förläggarens små kommentarer.
T ex, han förstår inte vad jag menar med uttrycket:
"Fan vilken B enkät."
(Amanda tänker detta när hon fyller i enkäten om ungdomars alkoholvanor)

Är det nån mer som aldrig har hört det uttrycket? Någon som har andra förslag?
 miffo/dålig/äcklig/töntig/sunkig enkät ? (Gärna nåt tidstypiskt slanguttryck för sena 90-talet typ...)

Kommentarer
Postat av: Svinto

Äsch det är ju förläggaren som är gammal och grå :oD hihi!

Det är ju extra roligt att hon säger just det om en enkät eftersom man även tänker på a,b,c när det gäller alternativen tycker jag

2006-11-30 @ 21:16:31
Postat av: annalivet

att enkäten är B låter inget konstigt för mig heller. ska du använda något alternativ tycker jag att miffo och sunkig låter mer 2000-tal. slopar du B röstar jag på töntig.

jag är avis på er som ska vara i london. hälsa lottapotta och peppa henne att läsa lök-dikten.

hugs n luv

2006-12-01 @ 11:47:46
Postat av: Daniel

Håller med. Om förläggaren inte godtar det så är det han som är B. =)

2006-12-01 @ 17:40:13
URL: http://stevemckagan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0