Huvudstad bra för huvudet?

Man har för mycket tid att tänka när man är sjuk. Och inte alltid så konstruktiva tankar heller. Jag lider fortfarande av att vara i gapet mellan en färdigskriven bok och början på en ny...

En sak jag har tänkt på är att VÄNNER hjälper mig att fylla gapet och att bli friskare... i alla fall i huvudet... så jag ska åka upp till Huvudstaden imorgon och bo hos Sara ett par dagar. (om det är lugnt att jag tar det lugnt ;) Bara prata och äta godis typ och skriva kortisar.

Ska även försöka ta mig till Nimrod och låta mig inspireras av poesi, film och musik. (där bland andra mina "kritiker" Lotta och Anna medverkar) Skulle ha bjudit på drink som tack för hjälpen med boken, men det får bli senare, när alla kan och är pigga. Det får bli tidig hemgång och sänggång...  (sorry Sara, varför är vi ofta sjuka när vi träffas?)

Kommentarer
Postat av: Svinto

Hej! Jag är helt OK med att ta det lugna puckar, känner samma jag. Dessutom är det mitt i vintern, urtidsfolket låg i ide by now så vi behöver egentligen inte göra någonting, bara att klara av att gå upp är ett onaturligt (vid)under.

2006-12-27 @ 22:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0