... and up again!

Vad jag behövde var den här dagen. En slackerdag. Direkt upp ur sängen i pyjamas och bara ta på sig en extra tröja istället för att tvätta sig och måla mascara på fransarna. Sky är i London och jag behöver inte prata med någon och får äta vad jag vill. (Tyvärr var jag tvungen att cykla i regn till stan och hämta ett lyse som jag beställt, men ingen tvål och ingen mascara. Fast jag borstade tänderna ;)

Och nu har jag tryckt på "send"... Skickat iväg hela det bearbetade manuset med bearbetade stavnings- och grammatikfel och jag fick till slutet som jag ville utan alltför mycket kompromisser. Har även mailat tacklistan till förläggaren. Det var verkligen roligt att skriva den... Listade alla jag vill tacka i bokstavsordning för att det skulle bli rättvist...

Hurra, nu ska jag bara slacka och slappa fram till jul! (om inte förläggaren kommer med några sista invändningar!)

Kommentarer
Postat av: annalivet

hoppas du får din välförtjänta vila nu kära loi. mäktigt att få iväg manuset. gissar att du känner både tomhet och lättnad just nu. hipp å hurra för dig och amanda idag. och coolt med london-giget! önskar jag varit där och sett er.

många långa kramar

2006-12-04 @ 23:37:53
Postat av: Nikolaimelissa

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2009-03-30 @ 08:11:50
URL: http://nikolaimelissa.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0