Blommor och bin

Jag känner mig bättre nu angående del två. Har bestämt mig för att testa den nya strukturen.

Idag har jag jobbat med början av del två och försökt få fram extra mycket ångest över Amandas sexuella oerfarenhet.

Så del två utpspelar sig nu under HT 99 och börjar med följande fyra kapitel:

SEX & SAMLEVNAD (Tidigare hetta detta kapitel SJU SOM INTE GJORT DET. Lade in extra konflikt med Josefin. Hon vill sluta med p-piller för att hon har gått upp i vikt (men det syns inte på henne!)
EN KNOTTRIG OCH EN MED JORDGUBBSMAK ( Lagt in extra grej  för att göra pappan djupare. Han ber att få låna Amandas tyskaböcker eftersom hon ändå inte pluggar)

SE MEN INTE RÖRA (Omarbetat kapitel där Amanda träffar Eddie första gången. Har tagit bort alla nyårshändelserna och istället gjort det till en vanlig fredag då Amanda umgås med Kim och Eddie)
MORGONSTÅND (I stort sett samma kapitel. Men något mer pinsamt för Amanda)

Nu ska jag ta en paus för att analysera dikter från Anna och Lotta! Hjärnan kan behöva annat att tänka på. Igår blev en kille jag halvkänner sur, för att jag inte hade energi attt bli bättre kompis med honom. Han fattar inte hur mycket energi det går åt att jobba med Amanda och alla hennes vänner ;)!!!

Kommentarer
Postat av: Svinto - Gor rent dar andra gar bet

Kann dig inte uppgiven for att andra delen var mindre bearbetad...Det har du ju sagt sjalv att du jobbat mest med forsta delen for att det ar det forlagen laser forst...Du har ju gjort helt ratt! hade det inte varit varre om det INTE marktes nagon skillnad??? Da hade ju allt extra jobb med forsta delen varit forgaves. Du ar duktig kara du, kanske kan vi diskutera mer nu nar jag ar har om jag nu kan vara till nagon hjalp :o/

2006-08-24 @ 16:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0