Barndomshål

Blev väldigt glad för alla "Svintos" kommentarer.

Nu har jag döpt om breven till "Barndomshål" och lagt in en massa reflektioner om att Amanda hade behövt en skottsäker väst när hon var liten. Precis som jag är hon en ÖVERKÄNSLIG person.

Men har lagt till en extra elakhet på Erikas fest så att Amanda har mer rätt att gråta...

Jag är väldigt fäst vid kapitlet "230km till Stockholm" eftersom jag tycker att det visar på hur "fast" man kan vara i en småstad. Men det kanske bara är en av mina darlings... ska tänka på saken.

Igår jobbade jag HELA dagen med Amanda och det gör mig oerhört distanserad från den "verkliga världen". Tyvärr måste jag jobba på biblioteket i eftermiddag... Men förhoppningsvis får jag tid att tänka på hur jag kan utveckla "barndomshålen" medan jag gömmer mig bland hyllorna ;)

Kommentarer
Postat av: låtta

hej fina. jag jobbar en massa, därav frånvaron, men nästa vecka har jag semester = amanda och mina dikter!

2006-08-08 @ 21:35:39
URL: http://kreckla.blogg.se
Postat av: Svinto

Jag förstod inte riktigt det där med att vara fast i en småstad...kan du inte göra det tydlkigare på något vis? räcker ju med en mening typ "att man aldrig kan komma ifrån den här staden" "det var inte meningen att jag skulle komma härifrån" blabla nåt sånt... jag har faktiskt inte förstått att amanda längtar bort från den lilla staden... jag tycker mest hon längtar efter kärlek ... (mina tolkningar såklart men lite otydligt är det nog i 230 km...) PUSS gumman! kanske bra å jobba lite också så kan du komma ifrån allt ett tag och se på det på ett nytt sätt senare! du kan ju inte BARA sitta med det hela tiden, då blir du hjärndöd och det blir nog inte lika bra då heller

2006-08-09 @ 23:29:15
URL: http://todilodi.kuk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0