Svenglish: Vecka12 - Besök Toaltetten i Garderoben





Det här är vad ni alla har väntat på ... ännu ett toalett-inlägg! Familjen jag bor hos den här veckan får priset för lustigaste toalettomständigheter än så länge.

 

Jag trodde att jag låg och sov bredvid en gardrob ... Men det visade sig att vara ... inte gardroben till Narnia ... men gardroben till toaletten! Jag förstår inte meningen med att slösa garderobsutrumme på en extra ingång till toan. (Det finns en till ”normal” dörr också.) Dessutom finns det inget lås på gardrobsdörren så om man använder toaltten kan vem som helst komma in genom garderoben. Springan mellan gardrobsdörrarna är stor nog för att tjuvkika, men som tur är för den som kissar eller vad hen än gör, så kan man inte se själva toalettstolen.

 

Jag har aldrig sett något liknande vare sig i England eller Sverige. Om någon annan har det så säg till!

 

P.S. Trots garderobsfadäsen så får toan 4 av 5 stjärnor eftersom vattenkranen är en ”blandkran” och badrummet är rent och saknar heltäcknignsmatta

 

Ni kan läsa mer om min syn på engelska toaletter i tidigare inlägg.

 

FOR MORE INFO (IN ENGLISH) PLEASE CLICK HERE

 

 


Kommentarer
Postat av: Daniel

Har du också börjat använda det könsneutrala "hen"? =)

2012-06-09 @ 09:52:16
URL: http://stevemckagan.blogspot.com
Postat av: lollo

faktiskt första gången jag använde "hen"! och det känns bra :=)

2012-06-09 @ 12:14:05
URL: http://livinglollo.blogg.se/
Postat av: Sara Starkström

Uuuunderbart! I LOVE IT!

2012-06-19 @ 15:35:49
URL: http://finest.se/gamegirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0