2012 - Rymdåret



"Rymdåret" myntades i brevväxlingen med Lotus
där år 2012 nämndes och att det låter som ett år från rymden

Vad som ryms i detta år känns lite spejsigt ...

*SVENGLISH - projektet där jag ska ta reda på var jag vill bo, vad jag vill göra och vem jag är genom att studera andra människors vardagsliv ...
(mer info senare)

*SHAKE THE DUST - projektet där jag ska "lära ut" poetry slam i skolor

*VALDA ORD/WHALE WRITING - projektet där jag samarbetar kring skrivande med Lotus


och vad som händer med UNDER THE LIP/REPLACING ANGEL - det engelska romanprojektet - står i stjärnorna!

Glöm inte ...

Reach for

the moon,

if you miss it

you will land

among

the stars




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0