Grattis på Pappersbröllopsdagen, Sara!



Idag är det 2 år sen en av mina allra bästa vänner Sara Starkström gifte sig med sig själv!
2 år är Pappersbröllop. Papper är bra. Papper kan man skriva på.
Sen brölloppet har Sara skrivit den minst sagt annorlunda dejtinghandboken Game Girl
och börjat blogga här.

Jag blir lite sentimental när jag tänker tillbaka på brölloppet där jag var en av brudtärnorna ...
Verkligen en av höjdpunkterna i mitt liv. Och samtidigt är det en absurd anekdot att berätta på krogen ... (Ett av tipsen i Game Girl att man ska ha några absurda anekdoter på lager när man går ut och träffar för folk, för det är mer intressant än att köra med de gamla vanliga frågorna om vad man gör och bor osv.)

Sara du är så tuff! Så himla modigt att gifta sig med sig själv! För att fira sig själv och sin självkänsla! Girl Power!!!

Klicka här
för mer bröllopsbilder

Kommentarer
Postat av: Game Girl

Åååh vad fint! :) Massa pussar och kramar!

2011-09-12 @ 14:58:41
URL: http://finest.se/gamegirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0