Svenskt så det skriker på Englands nationella poesidag!



Inte nog med att Tomas Tranströmmer kammade hem nobelpriset ...

Jag aka Lou Ice blev inbjuden att vara "förband" eller "förpoet"
när Henry Bowers aka Kung Henry uppträdde i Brighton i torsdags på Englands National Poetry Day



En jättekul kväll på Brightons Komedia och det var många svenskar i publiken eftersom jag bjöd in folk från Loxdale Centre, skolan jag gick på för 10 år sen och där jag föreläste förra veckan.

Känns som jag är i ett "flow" med mina performance för tillfället ... Förra året tappade jag lite självförtroende på scen pga av att det var mycket jobbiga grejer som pågick i mitt liv men nu känns det är som jag är tillbaka! Och jag har massa dikt-idéer som distraherar mig från romanskrivandet. Men det är roligt! Och jag tror på att när man gör något som är roligt är man på rätt väg!

p.s. tack Sara för glammiga klänningen! d.s.

Kommentarer
Postat av: custom writing

Where can I find video from this show? I want look it.

2011-10-11 @ 10:08:50
URL: http://customcollegeessays.com/index.php
Postat av: Sara Starkström

ååååh vad härligt! henry är jättebra också, hoppas ni hann prata lite! jag vill också se video!



ps. du är helsnygg i klänningen, jag ska ha min på lördag! ds.



puss

2011-10-13 @ 02:19:45
URL: http://finest.se/gamegirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0